Gniewko56 Gniewko56
221
BLOG

Badziewne i nierealistyczne polskie seriale III RP

Gniewko56 Gniewko56 Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Nie oglądałem polskich seriali parę ładnych lat, teraz w końcu zdecydowałem się parę z nich obejrzeć z nadzieją, że się coś zmieniło, ale nie zauważyłem żadnych znaczących zmian. Nadal są jak Tuska „ciepła woda z kranu” i pokazują nierealne życie i nierealnych bohaterów, z którymi trudno się utożsamiać. Rozumiem, że trudno jest wszystko natychmiast zmienić, ale dlaczego jeszcze nie zaczęto !!! Można by było zamiast nadawania badziewnego serialu „rodzinka.pl” z Karolakiem propagandzistą POpaprańców, zacząć realizować serial o prawdziwym życiu, z którym ludzie by się utożsamiali. Oglądając Karolaka, zbiera mi się na wymioty i myślę, że także dużej części widowni telewizyjnej. Dobrze zrobiony realistyczny serial telewizyjny przyciąga dużą widownię, a także kształtuje poglądy. Trzeba to wykorzystać.

ps. Dotyczy to także kabaretów, które mają duży wpływ na postrzeganie rzeczywistości nas otaczającej.

 

Gniewko56
O mnie Gniewko56

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo